Klantenservice

Veelgestelde vragen en contact

Bestelprocedure

Vragen over offertetraject

Doorgaans beantwoorden wij offerte aanvragen binnen 48 uur. Is uw project complex of wilt u graag eerst overleggen, dan maken we graag een afspraak alvorens u een offerte ontvangt. Reken dan op een doorloop tijd van 1 week. 

Uw offerte bestaat uit de door u aangevraagde materialen, aangevuld met transportkosten en arbeid voor bouwen en breken. Diensten die wij voor u uitvoeren tijdens uw evenement zoals on-site support worden apart geoffreerd

Ja dat kan. U kunt een aanvullende wens invullen via de webshop, wij voegen u aanvraag toe aan uw project. U kunt ook altijd een email sturen met uw nieuwe wensen naar [email protected]

Crowdcom waardeert trouwe klanten met korting op het gehuurde materiaal. Dat kan al vanaf 5 bestellingen per kalenderjaar.  Daarnaast waarderen we uw feedback, bieden we een reductie aan op de offerte wanneer u vooraf betaald en kunt u gebruik maken van vroegboek korting. Vraag ernaar bij uw aanvraag.

Ja, als u een offerte aanvraagd gaat u geen enkele verplichting aan. U hebt na ontvangst van de offerte ook nog 7 dagen bedenktijd.

Wij bieden onze verhuur producten aan zolang de voorraad strekt.  Indien een artikel niet op voorraad is in de gewenste periode kunnen wij een alternatief aanbieden of uw verzoek helaas moeten afwijzen.  

Jazeker, dat wordt altijd gewaardeerd! Crowdcom opereert al in Nederland en België maar de wereld is onze speeltuin. Houd rekening met aangepaste transport tarieven en personeelskosten. 

Als wij u een aanbod hebben gedaan en u digitaal de offerte hebt geaccordeerd reserveren wij uw materiaal direct. Er volgt een factuur met aanbetaling en wij wisselen gegevens met u uit de bouwtijden en breektijden. Een week voor de huurperiode mag u nogmaals een contactmoment verwachten om de laatste details te bespreken.  Rond uw evenement bouwt, onderhoud en breekt Crowdcom uw gehuurde materiaal conform de gemaakte afspraken. 

Service agreement

Vragen over onze diensten

Alle software van Crowdcom wordt online gemonitord.  Bij storingen reageren wij binnen 1 werkdag maar tijdens uw event is dat te laat. Daarom ontvangt u tegen een kleine vergoeding 24/7 online support en helpen wij u direct bij vragen en storingen tijdens u evenement.  Wilt u hier geen gebruik van maken? U kunt de mogelijkheid eenvoudig uit vinken op uw offerte aanvraag.

Zeker! Crowdcom heeft een team van specialisten die u op locatie (on-site) bijstaan met onze producten.  We bespreken uw wensen voor on-site storingsdienst, data-analyse, crowdmanagement consult of  hospitality in uw ECC

Voor onze standby diensten, CCTV operators, consultants en data-analysen wordt vooraf een prijs indicatie gemaakt waarvan u een offerte ontvangt. Het werkelijk gewerkte uren plus transportkosten en verblijfkosten worden echter op basis van nacalculatie gefactureerd

Crowdcom hecht veel waarde aan een tevreden klant, daarom zullen we uw wensen ook na oplevering altijd bespreken. Is er sprake van overmacht, dan helpen we u uiteraard kosteloos. In andere gevallen worden meerkosten voor arbeid, wachttijd en transport in rekening gebracht.

Het Event Dashboard is de online tool van Crowdcom waarin u alle verzamelde data kunt vinden, zoals de drukte tijdens uw event of de geluidsmetingen. U hebt standaard recht op 1 jaar gebruik van het Event Dashboard per evenement om alle data uitgebreid te kunnen analyseren. Daarna vervalt de licentie en wordt de data verwijderd. U kunt de licentie altijd verlengen met telkens 1 jaar. 

Als u gebruik maakt van on-site of on line support kunt u direct contact opnemen met uw contactpersoon. U kunt de storing ook melden via [email protected]. Wij nemen in dan de eerst volgende werkdag uw melding in behandeling.

Crowdcom levert standaard een complete software oplossing om alle data te analyseren en te downloaden voor gebruik in presentaties of rapporten.  Wilt u toch graag dat onze experts een evaluatierapport schrijven? Dat is mogelijk voor evenementen vanaf 50.000 bezoekers. Vraag naar de kostprijs en mogelijkheden

Schade is ongelofelijk vervelend voor u en voor ons. Conform onze algeme voorwaarden zullen wij schade of diefstal altijd op de opdrachtgever verhalen. U kunt vervolgens zelf de schadepost verleggen of neerleggen bij uw verzekeraar. 

Serviceteam op locatie

Reken op vakkundige installatie, waar ook ter wereld.

Binnen 48 uur een offerte

Ontvang razendsnel een offerte, afgestemd op jouw wensen.

Grootste voorraad van NL

Alle sensoren en workstations komen uit eigen voorraad.

Veilige systemen

Dankzij versleuteling en gecertificeerde hosting partijen