3 oktober 2019

Entertainment Business zet Crowdcom in de spotlight!

Al ruim 35 jaar publiceert Entertainment Business over de ontwikkelingen in de media- en entertainmentindustrie. Deze maand Crowdcom eigenaar Marijn Roelofsen aan het woord. “Op basis van de teldata kunnen direct adviezen worden gegeven en maatregelen genomen. De data komen binnen in een dashboard. Daar wordt de info verwerkt in concrete vraagstukken als ‘hoeveel personen zijn er in een bepaald gebied?’. Het gaat hierbij om reële cijfers in plaats van de inschattingen waarop crowd managers zich kunnen baseren.”

Bij grotere evenementen (…) is een team van Crowdcom aanwezig om te adviseren vanuit het Event Control Center (ECC). “Wij rapporteren dan informatie aan veiligheidscoördinatoren. Zo is het mogelijk een waarschuwing af te geven, bijvoorbeeld wanneer de bezetting van een terrein de 70 procent heeft bereikt. Knelpunten zijn zo op tijd in beeld, waardoor je problemen kunt voorkomen door bijvoorbeeld poorten af te sluiten of LED-voorzieningen in te schakelen.”

Lees hier het volledige artikel!

Crowdcom gebruikt big data om evenementen veiliger te maken. Wilt u meer weten over onze systemen? Bekijk onze werkwijze of neem direct contact met ons op

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact met ons op